2012-03-13

Bibliotekslån och impulsköp


Hade studiedag igår och passade på att ta en sväng till stan. Jag hade lovat mig själv att bara titta lite snabbt i bokhandeln och inte köpa några böcker den här gången, men det gick sådär. Hittade Uppväxtklassikerboxen för bara 149:- och kunde helt enkelt inte lämna affären utan den. Den var ju så fin... 













Tog en sväng till skolbiblioteket förra veckan och jag hade helt glömt hur många bra böcker vårt bibliotek faktiskt har. Borde gå dit mycket oftare! :) 6 böcker blev det efter mycket velande, men hade det inte varit för att jag vet att jag knappt kommer hinna läsa klart de här innan lånetiden går ut, så hade gärna ett gäng till fått följa med mig hem. Men det får bli nästa gång.. 

// Frida






6 kommentarer:

  1. Fasen jag måste verkligen ta och fixa ett nytt lånekort på bibblan mitt gick sönder för ett par år sedan men har liksom inte hunnit fixa ett nytt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. På tiden att du fixar ett nytt nu då ;)

      Radera
  2. Har suktat efter den där boxen ett bra tag, och nu blev jag ännu mer sugen. Får nog göra ett litet inköp snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag att du borde göra, den är ju så otroligt fin :)

      Radera
  3. I'd tell you I love you but then I'd have to kill you är jätterolib och bra :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad bra, då kanske jag läser den efter att jag är klar med de två jag håller på med just nu. Känner att jag gärna vill läsa något lite enklare och roligt :)

      Radera