2012-03-15

Lite lånat

Av någon anledning (?!) befinner sig mina tankar redan borta vid påsklovet som det inte är så långt kvar till och har därför tagit mig en sväng igenom biblioteket, precis som Frida, i jakt på massa ny härlig läsning (påsklovs-läsning i mitt fall). Jag vet, jag vet... det är några veckor kvar och jag hinner säkert läsa ut vissa av böckerna innan, men tänker ändå att det kunde vara kul att bygga upp ett litet lager med böcker jag vill läsa men är osäker på om jag vill köpa, så får vi se hur det blir med lovet sen :)

Från början var det bara The Body Finder och Desires of the Dead som fick följa med hem, men det är svårt att inte plocka på sig fler när det är så många som står där och ser fina ut, så det blev några till... :)


//Agnes

2 kommentarer:

  1. Åh! The body finder! Det är en av mina absoluta favoritböcker :D Hoppas du gillar den :)

    SvaraRadera
  2. SV: Haha, jag visste inte att Girl of Nightmares var uppföljaren till Anna Dressed in Blood xD Men jag vill verkligen läsa dem :D Och Immortal City verkar väldigt bra, tycker jag också. Älskar omslaget ;)

    SvaraRadera