2012-03-04

Boktrailers

Eftersom det är så kul med boktrailers så har vi letat upp några som verkade bra :)


Första trailern är till boken Wither (The Chemical Garden #1), av Lauren DeStefano, som kom ut i mars förra året. Älskar verkligen omslaget till den här boken. Grymt snyggt!


Andra trailern är till uppföljaren Fever (The Chemical Garden #2), av samma författare, som blev utgiven alldeles nyligen i februari. Även här är framsidan riktigt fin och när man ser trailern blir man bara ännu mer sugen på att läsa böckerna... :)




Den här trailern till A Temptation Of Angels släpptes ganska nyligen och själva boken kommer i slutet av mars. Den beskrivs som en blandning mellan historical fiction och paranormal romance, och handlingen låter väldigt spännande. 




Här är trailern till Incarnate som släpptes i januari i år. Tycker trailern är fin, även om den är ganska enkel, och gillar citatet  i slutet - "I won't be just a butterfly". Handlingen låter mycket lovande och jag önskar verkligen att boken stod i min bokhylla... 




Detta är trailern till boken som jag (Frida) läser just nu - Born Wicked. Har inte kommit så långt ännu, men jag gillar konceptet, är riktigt svag för historical fictions med övernaturliga inslag, och jag hoppas att den kommer att leva upp till mina förväntningar. Kan säga att det ser lovande ut än så länge ;) 




Och detta är trailern till Before I Fall (Resten får du ta reda på själv), som jag (Agnes) håller på med nu. Har tagit mig igenom några kapitel och än så länge är det bra. Är nyfiken på hur allt kommer att utvecklas och sluta sen... Men som sagt, än så länge är det bra och jag hoppas det håller i sig :)


//Frida och Agnes

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar