2012-04-18

Book trailer time!

CITY-LOST-SOULSSåg precis på twitter att det släppts en boktrailer till City of Lost Souls. Kanske inte den bästa jag sett, men ändå helt okej. Den fick mig i alla fall att längta ännu mer tills boken släpps. Om jag räknat rätt är det bara 20 dagar kvar nu :D Klicka här för att komma till trailern. OBS! Trailern innehåller spoilers för er som inte läst de tidigare delarna i serien. (Så Agnes, du ska INTE titta! ^^)


//Frida












Och jag hittade en trailer till The Last Echo, sista delen (kommer det en till del? Hoppas..!) i The Body Finder - serien, som ju är med i denna veckans Nya boksläpp. Åh, vill läsa den nu! Ska snart klicka hem den, så fort jag har bestämt mig för vilka andra böcker jag ska beställa :) 
För er som inte kan hålla er (har lyckats hålla mig än så länge, vill gärna vänta tills jag får boken själv...) - läs de första 73 sidorna här! Har ni inte läst de två första böckerna bör ni nog inte läsa det (...så får väl säga samma sak till dig här, Frida! ^^)


//Agnes

3 kommentarer:

  1. Åh, jag är supertaggad på The Last Echo är dock ganska säker på att Kimberly Derting har planerat fyra böcker i serien, det ska i alla fall komma en till bok är jag 99% säker på :D

    SvaraRadera
  2. Som jag har längtat efter The Last Echo! :D Och det kommer en till bok i serien :)

    SvaraRadera
  3. Tycker att båda serierna borde översättas..! ^^

    SvaraRadera