2012-04-13

Tre nya :)

Passade på att beställa lite böcker precis innan påsklovet som jag fick hem igår :) Blev lite besviken dock, eftersom jag egentligen beställde fyra, men så visade det sig att den fjärde var slut och att de inte tänkte skicka hem den när de skulle få in den igen. Lite synd! Är hur som helst glad för de jag fick hem :)


* I Heart You, You Haunt Me, av Lisa Schroeder. Efter att ha läst Chasing Brooklyn som jag älskade, kände jag att jag måste läsa något mer av Schroeder!

* Take Me There, av Carolee Dean. Har varit sugen på att köpa denna länge. Älskar framsidan (som visserligen inte syns här^^ )

* City of Glass (The Mortal Instruments #3), av Cassandra Clare. Är grymt nyfiken på att få läsa fortsättningen nu och så fort jag är klar med boken jag håller på med kommer jag kasta mig över den här... :)


//Agnes

2 kommentarer:

  1. Ser ut som att du har fått riktigt bra böcker hem!:)

    Blev nyfiken nu, vilken var den fjärde boken du egentligen skulle ha fått?

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh, väldigt bra böcker det där :D Har jag hört iaf x) City of Glass är den bästa boken jag läst hittills i The Mortal Insrtuments, I heart you you haunt me har jag hemma (ska läsa den snart) och Take Me There vill jag verkligen läsa :D

    SvaraRadera