2012-04-08

Question 7




Då var det dags för sista frågan! Glöm inte att alla frågor måste vara besvarade innan midnatt idag. Inga svar som skickats efter det kommer att räknas med. Lycka till! :) 


Det finns otroligt många fina bokomslag och vi tänkte att ni i den här sista uppgiften skulle få gissa omslag. Här nedanför presenteras sex omslag och vi vill ha böckernas titel, författare, sidantal, utgivningsår och förlag. Nej, vi bara skoja. Ni får gärna skriva det om ni vill, men det räcker med boktitel ;)

There are very many beautiful book covers and in this last task you are going to guess the covers.  Below we have six different book covers and we would like you to give us the name of the book, author, page numbers, release date and publisher. No, just kidding! ;) You can write it if you want to, but the name of the book is enough.












16 kommentarer:

  1. 4:an är Fever av Lauren DeStefano
    Resten kan jag inte.

    SvaraRadera
  2. 1. Hourglass
    2.
    3.This Is Not a Test
    4.Fever
    5.A Monster Calls
    6.The Scorpio Races

    Känner igen 2an men kommer inte alls på vilken det är :( Stööörigt!

    // Miriam aka Schitzo-cookie

    SvaraRadera
  3. 1. Hourglass
    2. Epic fail
    3. This is not a test
    4. Fever
    5. A monster calls
    6. The scorpio races

    SvaraRadera
  4. 1. Hourglass
    2. Epic Fail
    3. This Is Not a Test
    4. Fever
    5. A Monster Calls
    6. The Scorpio Races

    SvaraRadera
  5. Mina svar:
    1. Hourglass
    2. Epic Fail
    3. This Is Not A Test
    4. Fever
    5. A Monster Calls
    6. The Scorpio Races

    SvaraRadera
  6. Förresten, skulle ni kunna skriva till mig om jag har svarat på alla frågor? Och om ni har sett att jag tipsade om tävlingen på twitter? Vore väldigt snällt, då jag inte vet om alla kommentarer har kommit fram :)

    SvaraRadera
  7. 1. Hourglass - Myra McEntire
    2. Epic Fail - Claire LaZebnik
    3. This Is Not A Test - Courtney Summers
    4. Fever - Lauren DeStefano
    5. A Monster Calls - Patrick Ness
    6. The Scorpio Races - Maggie Stiefvater

    SvaraRadera
  8. Svar:
    1. Hourglass
    2. Epic Fail
    3. This is not a test
    4. Fever
    5. A Monster Calls
    6. The Scorpio Races

    boktycke@gmail.com

    SvaraRadera
  9. 1. Hourglass
    2. Epic Fail
    3. This is not a test
    4. Fever
    5. A Monster Calls
    6. The Scorpio Races

    SvaraRadera
  10. Fever
    Scorpio Races

    (nossahojj@yahoo.se)

    SvaraRadera
  11. 1. Hourglass
    2. Epic Fail (rolig titel xD)
    3. Fever
    4. This is not a test
    5. A monster calls
    6. The scorpio races

    SvaraRadera
  12. 1) Hourglass
    2) Epic Fail
    3) This Is Not a Test
    4) Fever
    5) A Monster Calls
    6) The Scorpio Races

    SvaraRadera
  13. Svar:
    Första omslaget: Hourglass av Myra McEntire
    Andra omslaget: Epic Fail av Claire LaZebnik
    Tredje omslaget: This is not a test av Courtney Summers
    Fjärde omslaget: Fever av Lauren DeStefano
    Femte omslaget: A monster calls av Patrick Ness
    Sjätte omslaget: The Scorpio Races av Maggie Stiefvater

    SvaraRadera
  14. Hittar inte alla omslag, men här är svaren på fyra av dom! :)

    omslag 1: Hourglass
    omslag 2:
    omslag 3:
    omslag 4: Fever
    omslag 5: A Monster Calls
    omslag 6: The Scorpio Races

    SvaraRadera
  15. Tänkte bara skriva att jag kommer vara på fjället när vinnaren annonseras och förmodligen utan Internet, så om jag skulle vinna är det därför jag inte svarar, hoppas bara att jag kommer hinna besvara utslagsfrågan innan jag far...om det behövs alltså

    SvaraRadera