2012-04-19

Vad tycker ni? :)


Nu har det snart gått ett halvår sedan vi startade Booklovin och än så länge har det varit jättekul att få skriva om det vi tycker allra mest om :) Vi har redan hunnit med två tävlingar och det har blivit en hel del recensioner och annat på vägen. Och det är så himla roligt att så många är inne och läser och vi uppskattar varenda kommentar vi får! 
Men vi är nyfikna - vad tycker ni egentligen om bloggen? Finns det något som ni önskar att vi ska ha med som vi inte har haft tidigare? Eller är det något ni vill att vi ändrar på? Alla tankar och idéer är välkomna! :)


//Agnes och Frida

3 kommentarer:

  1. Jag tycker er blogg är bra som den är, det är ingenting jag saknar iaf. Men om ni vill ha något nytt kan ni ju göra om designen till sidan, fast jag gillar den :D

    SvaraRadera
  2. Jag tycker er blogg är grym som den är! Men kanske lite mer tips på svenska böcker? :)

    SvaraRadera
  3. Den är verkligen jättebra, en av mina favoriter! Tycker om "Friday Founds" - hittar alltid nya böcker då :)

    SvaraRadera