2012-04-09

UTSLAGSFRÅGA

Just nu sitter vi och räknar ihop allas poäng, men vi kan redan nu konstatera att en utslagsfråga kommer att behövas. Det kommer bli en slags dubbelfråga eftersom vi är lite osäkra på hur svår den första är, så om många skulle svar rätt på den så är det den andra som kommer att avgöra. Så svara på båda frågorna! :) Ni kan svara fram till midnatt idag (9 april). 


1. I vår header så finns våra profilbilder och vår fråga är: Vem är vem? Svara genom att skriva:  vänster - namn och höger - namn (Och vi heter Frida och Agnes för er som inte redan vet det ^^) 


2. Hur många sidvyer har vi haft sedan vi startade bloggen? (Närmast svar vinner) Som ledtråd kan vi säga att antalet sidvyer är mer än 10000 och vi går på det sidvy-antal vi hade när detta inlägg skrevs. 


LYCKA TILL! :D








11 kommentarer:

  1. Oj, svåra utslagsfrågor. Men jag chansar på:
    1. Vänster - Agnes och höger - Frida
    2. Hmm jag säger 13471

    :)

    SvaraRadera
  2. Haha, det här var ju hur svårt som helst. Gissar vilt.

    1. Vänster - Agnes, Höger - Frida
    2. 15256

    boktycke@gmail.com

    SvaraRadera
  3. 1.
    Höger - Frida
    Vänster - Agnes

    2. Jag gissar på 17777

    SvaraRadera
  4. Agnes till vänster och Frida till höger?

    Sidvyantalsgissning: 28750

    SvaraRadera
  5. Jag tror att Agnes är den åt höger och Frida åt vänster.
    Sidvyer, hm gissar på 42000

    SvaraRadera
  6. 1. Vänster: Frida Höger: Agnes
    2.13425

    SvaraRadera
  7. 1. Vänster - Agnes. Höger - Frida, gissar jag på! :)

    2. Jag gissar på att ni haft 16301 sidvyer sedan ni startade bloggen. :)

    SvaraRadera
  8. 1. vänster - Agnes
    höger - Frida

    2. 15178 sidvyer

    SvaraRadera
  9. Oj svårt

    Då gissar jag:
    1.
    vänster-Frida
    höger-Agnes
    2. 18000

    SvaraRadera
  10. Svar: Fråga 1:
    Till höger är Agnes och till vänster är Frida.

    Fråga 2:
    25 750 sidvyer gissar jag på.

    SvaraRadera
  11. Vänster: Frida,höger - Agnes :)
    Chansar på 12357 udda hehe :)
    Jag antar att jag inte får några poäng eftersom det är en dag försent,men jag har inte haft internet i Cypern och kände för att svara ändå,för det känns säkrast!

    SvaraRadera