2012-09-20

Filmnyheter! :)

Det är verkligen otroligt många böcker som håller på att bli film just nu, och jag är väldigt spänd på att få se många av dem. Speciellt The Mortal Instuments och Divergent. Personligen tycker jag att det är precis lika roligt att följa castingen, se första trailern och allt de där som händer innan filmen kommer ut, som det är att faktiskt se filmen sen. Jag bara totalälskar hela grejen. Hur mycket jag än älskar böckerna i sig, så måste jag medge att jag tycker att det är väldigt roligt att se hur de gör sig som filmer. 

Alldeles nyligen så släpptes filmtrailern till Beautiful Creatures. Jag har själv inte läst boken och har därför inte  varit lika entusiastisk över filmatiseringen och följt castingprocessen lika slaviskt som jag annars brukar göra, men när jag såg att trailern släppts var jag ju tvungen att titta. Vet faktiskt inte riktigt vad jag tycker om den. Vissa delar var riktigt bra, medan andra var lite mindre bra. Gillade miljöerna mest tror jag ^^. Även om trailern inte övertygade mig helt så blev jag ändå nyfiken på boken. Måste ju nästan ha läst den om jag bestämmer mig för att se filmen. 




Men det roliga är inte slut än. Det har nämligen släppts en ny trailer till The Hobbit också. Åh, vad jag älskade den! Har redan sett den några hundra gånger och längtar så att jag spricker till premiären. :D Om ni inte redan har sett den så måste ni göra det. 



// Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar