2012-09-03

Nya YA-boksläpp 3/9 - 9/9

             Tiger's Destiny (The Tiger Saga, #4) Outpost (Razorland, #2) Silver (Bandia, #1) Monstrous Beauty
*Fantasy, Magic
*Adventure
*Romance

*Science fiction, Dystopia
*Horror, Zombies
*Post Apocalyptic

*Fantasy, Mythology
*Paranormal romance
*Magic

*Mermaids
*Paranormal, Ghosts
*Romance

             Origin Carnival of Souls Beneath the Glitter Sweet Shadows (Medusa Girls, #2)

*Science fiction, Dystopia
*Romance
*Adventure

*Fantasy, Magic
Paranormal, Demons
*Science fiction, Dystopia

Beneath the Glitter -  Elle Fowler & Blair Fowler

*Contemporary
*Chick-lit
*Romance

Sweet Shadows (Medusa Girls #2) - Tera Lynn Childs
*Fantasy
* Greek mythology
*Paranormal Romance


            Fathomless (Fairytale Retellings, #3) Shatterproof (The 39 Clues: Cahills vs. Vespers, #4) Envy (The Fury Trilogy, #2) 34 Pieces of You

*Fantasy
*Fairy Tale Retellings
*Mermaids

*Adventure
*Mystery

*Paranormal
*Mythology

*Contemporary
*Mystery


             Blackwood Rage Within (Dark Inside, #2) After Hello Witch Born (Witch Song, #2)

*Paranormal
*Fantasy, magic
*Horror, Mystery

*Science Fiction
*Post Apocalyptic
*Zombies

*Contemporary
*Romance

*Paranormal Romance, Witches
*Fantasy, Magic


            Caught (The Missing, #5) Blood Forever (Blood Coven Vampire, #8) Blink Once Shift

*Science Fiction
*Time Travel


*Paranormal, Vampires
*Urban Fantasy

*Paranormal Romance
*Mystery Thriller

*Science Fiction
*Paranormal, Shapeshifters
*Thriller


          Dead Is a Killer Tune (Dead Is, #7) Betrayal Redemption (Hearts of Stone, #1) Entice (The Violet Eden Chapters, #2)

Dead Is a Killer Tune (Dead Is #7) - Marlene Perez 
*Paranormal, Vampires
*Mystery


*Paranormal
*Mystery

*Paranormal Romance
*Urban Fantasy

*Paranormal, Angels, Demons
*Urban Fantasy


Vill läsa

Agnes: Är ganska nyfiken på till exempel Blink Once, Origin och Monstrous Beauty. Men även Outpost och Silver verkar bra.

Frida:  Det är faktiskt många böcker som jag vill läsa den här veckan också, men högst upp på listan står Origin av Jessica Khoury. Åh, önskar att jag hade den hemma och kunde läsa den nu på direkten. Den låter så otroligt bra. 
After Hello, Blackwood, Fathomless och Monstrous Beauty hade inte heller varit fel att ha här hemma.

Finast omslag

Agnes: Jag tycker omslaget till Monstrous Beauty är lite märkligt på en fint sätt. Vet inte varför, men jag gillar det.

Frida: Inget omslag den här veckan som jag känner sticker ut eller är otroligt fint faktiskt. Men om jag ska säga något så kanske det får bli Witch Born. Gillar fjärilarna och håret ^^ 

Vill inte läsa:

Agnes: Blood forever, Shatterproof, Dead is a Killer Tune, Beneath the Glitter... Listan kan göras lång^^

Frida: Fanns en hel del böcker den här veckan som jag nog tror att jag aldrig kommer att läsa eftersom det inte riktigt låter som min typ av böcker och för att det finns alldeles för många andra böcker jag hellre vill läsa. Caught, Rage Within, Blink Once och Shatterproof är några av dem. 

Fulast omslag

Agnes: Dead is a killer Tune, Blood Forever, Shatterproof, Envy och Silver är riktigt tråkiga omslag måste jag säga^^

Frida: Tycker nog att omslaget till Shatterproof är det fulaste den här gången, men det fanns många som var ganska tråkiga. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar