2013-09-22

Om jag hade fått göra en bokbeställning...

...hade jag köpt de här böckerna.

The Bronze Horseman (The Bronze Horseman, #1) Pawn (The Blackcoat Rebellion, #1) The Bone Season (The Bone Season, #1) Fairytales for Wilde Girls
The Elites Orleans These Broken Stars (Starbound, #1) The Chaos of Stars
The Program (The Program, #1) Star Cursed (The Cahill Witch Chronicles, #2) Such a Rush Froi of the Exiles (Lumatere Chronicles, #2)

Vill så galet gärna förverkliga den här beställningen, men har förbjudit mig själv att köpa fler böcker innan bokmässan. Kommer antagligen köpa en hel del böcker där, men kanske lite pengar finns kvar efter det så att jag i alla fall kan köpa en eller två av de här... 

// Frida


2 kommentarer:

  1. Eftersom jag inte ska på bokmässan så unnade jag mig en bokbeställning, även om jag egentligen inte riktigt behövde fler olästa just nu...

    SvaraRadera