2012-06-14

Favoritbloggstämpeln skickas vidare..

Gissa om vi blev glada när vi insåg att vi hade fått en "favoritbloggstämpel" av Malin på Bara en sida till. Tack så mycket, det värmde verkligen att få höra så fina ord! :)


De flesta av er vet det säkert redan, men syftet med den här stämpeln är att man väljer ut fem stycken bloggar man tycker om och vill uppmärksamma lite extra. Det hela startade på Nellons Bokblogg och nu har det äntligen blivit vår tur att välja fem stycken, vilket har varit ganska svårt eftersom det finns så otroligt många fina bloggar! Men vi har till slut lyckats ena oss om vilka fem som betyder lite extra för oss:

Bara en sida till - En bokblogg

Frida: Nu blir det ju att vi "ger tillbaka" favoritbloggstämpeln, men jag tycker verkligen att Malin förtjänar den. Hennes blogg var faktiskt den första bokbloggen som jag började läsa och det var också den som fick mig att vilja läsa igen efter flera års lässvacka. Därför kommer hennes blogg alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Inläggen är alltid väldigt välskrivna, intressanta och varierande. Blir lika glad varje gång jag ser att det kommit ett nytt litet inlägg. Malin har också förmågan att lyckas få en att vilja läsa en bok som man egentligen inte alls tänkt läsa, vilket är väldigt roligt då man upptäcker böcker som man aldrig skulle ha gjort annars :) 


Agnes: Precis som för Frida var detta en av de första bokbloggarna jag började följa och jag har ända sedan starten varit ivrig till att läsa varje nytt inlägg. Tycker om att allt känns så himla äkta, som om det hon skriver kommer direkt från hjärtat och så måste jag hålla med Frida om att det är bra att Malin inte bara läser sånt som alla andra, utan får en att upptäcka en hel del nytt och spännande. Det här är verkligen en av mina favoritbloggar! :)


Frida: En väldigt trevlig och personlig blogg med ett mycket varierande utbud, som alltid lyckas muntra upp en. Roligt utformade recensioner (älskar särskilt mycket "random tankar") , fina omslagsinlägg och härliga temainlägg. Miriams blogg är en stabil favorit hos mig! :) 


Agnes: Det är något med den här bloggen som alltid gör mig så himla glad. Framför allt tycker jag om alla video-inlägg, som alltid är lika roliga att se och eftersom jag är galen i bokomslag älskar jag alla omslagsinlägg som dyker upp med jämna mellanrum. Det här är en sån blogg jag kan gå in och kika runt i flera gånger om dagen, bara för att. Jättehärlig design på bloggen dessutom! :)




Frida: Mans blogg upptäckte jag ganska nyss och den blev snabbt en favorit. Inläggen är väldigt välskrivna och intressanta och är dessutom alltid mycket snyggt utformade. Man har också lyckats ge sin blogg en personlig touch som gör att den sticker ut från mängden. :)  

Agnes: En väldigt charmig och underhållande blogg som drivs av Man, som inte bara gör otroligt personliga utan även många minnesvärda inlägg. Tycker om variationen av inlägg för det blir aldrig tråkigt att läsa :) Dessutom har hon alltid något intressant att säga.




Frida: Tycker väldigt mycket om Fridas blogg och den känns väldigt mycket "jag". Inte för att vi har samma namn (även om det är lite kul det med ^^) utan för att den innehåller både böcker och foto - vilket är två av mina stora intressen också. Böcker och foto är en trevlig blandning och Frida är väldigt duktig på det hon gör. Dessutom läser och recenserar hon mycket böcker som är i min stil, vilket gör att jag nästan alltid hittar någon ny bok som jag vill läsa eller blir mer sugen att läsa en bok efter att ha besökt bloggen. :) 


Agnes: Jättesöt blogg! Älskar att Frida blandar böcker med otroligt fina och stämningsfulla bilder i sina inlägg. Tycker dessutom om valet av böcker hon läser, för många gånger är det precis sånt som jag själv tycker om eller är sugen på att läsa. Vi kanske inte alltid delar samma mening om böckerna, men det är alltid roligt att läsa vad hon tycker :)





Frida: En väldigt fin och härlig blogg som jag tycker väldigt mycket om. Älskar hur recensionerna är komponerade och att de alltid känns så ärliga. Återvänder ofta till bloggen även om det inte finns något nytt inlägg för att klicka mig runt bland de äldre inläggen. Tröttnar aldrig på det. :) 

Agnes: Tycker mycket om alla välskrivna och intressanta inlägg. Pia känns som en sån härlig människa som bara gör alla glada och det gillar jag verkligen. Och sen är jag riktigt imponerad över hennes bok Världen är elak. Blev helt fast när jag läste den, riktigt bra! :) 

//Agnes och Frida

6 kommentarer:

  1. ÅH! :D :D :D TACK SÅ OERHÖRT MYCKET!!! :D :D Åh! Hur ska jag kunna tacka er tillräckligt!?!!?! :D

    SvaraRadera
  2. Tack så otroligt himla mycket för era ord! Galet hur glad man blir av att läsa nåt sånt här :D Vill bara ge er en STOR FET KRAM. :)

    SvaraRadera
  3. Wiiiii TACK HÖRRNI!! <3 Ni är så fina!!

    SvaraRadera
  4. TACK så otroligt mycket! Jag blir jämt generad av så fina ord, men åh - tycker om er blogg så mycket med! :')

    SvaraRadera
  5. Åh blir ju alldeles rörd =) Tack så galet mycket! <3

    Tycker väldigt mycket om er blogg med =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Och vilken mysig ny design ni har gjort =) ifall jag inte sagt det redan!

      Radera