2012-06-08

Sommartävling/Summer-giveaway! :D (international)

Äntligen är sommaren här och det tänkte vi fira med en liten sommartävling. Tävlingen är internationell och för att vem som helst ska kunna vara med räcker det med en kommentar innehållande namn och mejladress för att delta.


Priset den här gången är böcker för max 20 euro på the book depository, så du får alltså välja helt fritt hur du vill komponera ihop din beställning. Ni behöver inte skriva vilka böcker ni vill ha när ni anmäler er, det frågar vi i vinnarmejlet, så ni har gott om tid att bestämma er.


Tävlingen pågår fram till midnatt den 22 juni.
Lycka till! :D




Translation
The summer is finally here and we're going to celebrate that with a summer-giveaway. The giveaway is international and the only thing you have to do to participate is to leave your name and mail-address in the comment section below. 


This time the prize will be books of your choice for max 20 euro at the book depository, which means that you can put together your order as you like. You don't have to write the books you've chosen in your comment, we will ask for that in the winner-mail, so you'll have plenty of time to make up your mind.


The giveaway closes at midnight on the 22nd of June. 
Good luck! :D


//Frida & Agnes


Tävlingen är avslutad.

52 kommentarer:

  1. Åh, vad roligt! :) Klart att man är med!

    Mejl: rebecca.grahn@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Klart man är med!
    (osäker om mailen är med eller inte???? så den är ellii_98@live.se)

    SvaraRadera
  3. Jag är med och tävlar :D

    dea.solin@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Åh vad härligt! Jag är med! :D

    bokrygg[at]hotmail.se

    Om jag vinner finns det risk att det tar ett tag innan jag svarar.. Eftersom jag är i Kina då. Men hoppas det är okej!

    SvaraRadera
  5. Vad kul! :D Jag är med och tävlar!:D

    F_li_san@hotmail.com

    Säger precis som Lucy, är utomlands och kommer först hem fem dagar efter att tävlingen avslutas. Så gör det något att om jag nu skulle vinna svarar lite sent?:)

    SvaraRadera
  6. Åh vad kul :D Jag är med :)

    Mejl: jasminekarlsson@live.com

    SvaraRadera
  7. Jag är med!! :D

    Mejl: minbokblogg@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag är jättegärna med! Tack för generös tävling! :)
    andilove@hotmail.se

    SvaraRadera
  9. Underbar och kul tävling! Såklart vill man vara med =)

    SvaraRadera
  10. Kul! Jag är gärna med! :D
    Mail: lisa_sandstrom95@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Självklart vill jag vara med.
    lottensbokblogg at gmail.com

    SvaraRadera
  12. Är också med :D

    baraensidatill@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag är såklart gärna med :D
    nilmasbokhylla@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med! rand0mbajs@gmail.com (ignorera att adressen är barnslig).

    SvaraRadera
  15. Jag vill vara med! :) plexiglasbubbla @hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är med!
    mednasanienbok@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag vill gärna vara med, vad roligt med tävling:D
    min mail är tilda94[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Jag vill jättegärna vara med! :D
    bellasbokblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Vad roligt! Är absolut med! :)

    Mejl: jennifer.jaderqvist[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vara med:D

    Min mejl: bookshelves1@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Älskar att ni alltid har så generösa priser! Vill absolut vara med!

    boktycke@gmail.com

    SvaraRadera
  22. Wuho! Är med. :D

    Mejl: truong@live.se

    SvaraRadera
  23. Vad roligt! Och generöst. Är såklart med och tävlar! :)
    amlii@live.se

    SvaraRadera
  24. Jag vill absolut vara med:)
    nossahojj@yahoo.se

    SvaraRadera
  25. Åh nä är det bara engelska böcker? Då kan jag inte vara med :(

    SvaraRadera
  26. Jag är jättegärna med! :)
    Min mail: nordinandersson.petra[at]gmail.com

    SvaraRadera
  27. Tusen takk!
    Julia
    email : juletchka78(at)hotmail(dot)com

    SvaraRadera
  28. Klart jag är med!!! :D

    mail: bookrelated@hotmail.se

    SvaraRadera
  29. Jag är med :)

    mail: lsanna@hotmail.se

    SvaraRadera
  30. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  31. Jag är med!

    Mail: nfolkving@gmail.com

    SvaraRadera
  32. Vilken kul tävling! Jag är med :)

    Mail: etaebedlosi(@)hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Frida Thorsell9 juni 2012 kl. 21:17

    frida-88@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Lätt att jag är med! :)
    eitf.99@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Jag är med:)
    cassandratore[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Wow, det är klart att man är med :)
    liberlibriblogg@gmail.com

    SvaraRadera
  37. Är givetvis med! Är dock på läger när tävlingen avslutas så kan ta ett tag innan jag svarar...alternativt att jag svarar men väljer böcker när jag kommer hem? Hoppas det är okej!
    klara.michaelson[at]gmail.com

    SvaraRadera
  38. Jag är med och tävlar! :)

    Mail: sanna_barcacamp-07@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Jag är med! :)

    Mail: johanna.kaspersson@home.se

    SvaraRadera
  40. Jag är med och tävlar :)

    Jossan_y@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Woaw vi vill jättegärna vara med och tävla!
    varbokvarld@hotmail.se

    SvaraRadera
  42. andreas[dot]solvebring[at]gmail[dot]com

    SvaraRadera
  43. Vilken kul tävling!
    Jag vill vara med! :)
    yrsha(a)haveyoureadthisone.com

    SvaraRadera
  44. Åh, jag är gärna med! :D

    teenbooks@hotmail.se

    SvaraRadera
  45. Är garna med!! :)

    Min mejladress:
    booksarelives[@]hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Vilken underbar tävling! Är väldigt gärna med om det går för sig!

    email: lightish.red@hotmail.com

    SvaraRadera
  47. Klart man vill vara med när ni fixaren en sån här lyxig tävling när man till och med får bestämma sitt eget pris! bokparadiset@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Vill gärna vara med!
    sofia@sofiafritzson.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill gärna vara med ! :)

    friidaalarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla :) Vad kul att ni ordnar en tävling!! Nu ska jag hålla tummarna :D

    SvaraRadera
  51. Jag är med! :)

    Mail: CaarolineJ@gmail.com

    MVH Caroline J

    SvaraRadera