2012-06-03

Lätt som en fjäder - Bokomslag

Besatt av bokomslag som man är måste jag helt enkelt visa er lite bokomslag som jag fastnat för och som mer eller mindre är väldigt lika varandra (till och med i färgskala^^). För att läsa om böckerna är det bara att klicka på bilderna.


Här ser ni tre fina omslag med svävande tjejer...
Dragonswood  PineLight  The Mind Readers (Mind Readers, #1)

Och tre fjädrar... (åh, älskar fjädrar<3)
Starfire Angels (Starfire Angels: Dark Angel Chronicles, #1)  Out in Blue (Return to Sanctuary, #1)  Wasteland (Wasteland, #1)
Finns det något av dessa omslag ni tycker är lite extra fint? (Även om de är lika^^) Själv tycker jag omslaget till Dragonswood är finast, som jag för övrigt är galet sugen på att läsa, och av fjädrarna får jag nog säga Out In Blue.

Vet förresten inte vad ni säger, men passar inte omslaget till Out In Blue märkligt bra ihop med omslaget till PineLight? Får lite samma känsla av de båda, som om de hör ihop :)


//Agnes

4 kommentarer:

  1. Jag tycker Wasteland är jätte fin, vet inte varför men det omslaget tilltalar mig :)Kanske för att den är så annorlunda i texten...

    SvaraRadera
  2. Håller nog med om Dragonswoods omslag, den var nog finast.
    Men lite creepy med texturen runt kanterna av boken.

    SvaraRadera
  3. Dragonswoods och Wasteland! :)

    SvaraRadera
  4. Dragonswood och Starfire angels skulle jag inte banga på! Sjukt fina omslag! :)

    SvaraRadera