2011-12-09

På min önskelista

  Clockwork Prince (The Infernal Devices, #2)  The Girl Who Was on Fire: Your Favorite Authors on Suzanne Collins' Hunger Games Trilogy  Daughter of Smoke and Bone (Daughter of Smoke and Bone, #1)
The Scorpio Races    Across the Universe (Across the Universe, #1)  The Adoration of Jenna Fox (Jenna Fox Chronicles, #1)
Hourglass (Hourglass, #1)  Tempus  Vixen (Flappers, #1)  Juliet Immortal (Juliet Immortal #1)
The Unbecoming of Mara Dyer (Mara Dyer, #1)  Wither (The Chemical Garden, #1)  The Maze Runner (Maze Runner, #1)  Ashes (Ashes Trilogy, #1)

Här är några av böckerna som står på min önskelista i år. Finns ju så galet många böcker som verkar bra och jag vill ha allihop :)

Kan passa på att säga att det står lite still på läsfronten just nu. Jag har inte ens börjat på Between Shades of Gray, men jag hoppas hinna läsa lite i helgen. Sen är det snart jullov också och då hoppas jag att det blir en massa tid till läsning. Det är i alla fall inga läxor som behöver göras då :)

// Frida

2 kommentarer:

  1. Sv: Superkul att ni är med och tävlar, lycka till ;) Det är säkert en underbar bok :)

    SvaraRadera