2012-05-02

Bokköp i Paris och så lite låneböcker..



Nu är jag tillbaka efter en helt awesome vecka i Paris! :D Det blev inget läsande när jag var borta, men en liten bok (eller nja, så liten är den inte), nämligen Hungerspelen på franska, fick följa med mig hem. Bläddrade lite i den på flyget och kände mig väldigt stolt över att jag faktiskt förstod. Inte särskilt ofta man läser på franska ju ^^

Resten av böckerna på bilden är från biblioteket och jag ser väldigt mycket fram emot att läsa dem allihop. Vet dock inte riktigt hur jag ska hinna innan lånetiden går ut, men det fixar sig nog. I värsta fall får jag väl låna om. Har redan börjat läsa lite i My Soul To Keep och den är precis lika bra som de tidigare böckerna i serien. Ni som fortfarande inte har läst den serien måste verkligen göra det!  :)

// Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar