2012-05-11

Friday Founds (17)

If I Should Die Before I Wake   The Pearl Savage (Savage, #1)   Once Every Never   A Demon Made Me Do It

Demons at Deadnight (Divinicus Nex Chronicles, #1) The Leaping Wicked Woods (Wicked Woods, #1) Shades of Atlantis

Silver Smoke    Starfire Angels (Starfire Angels: Dark Angel Chronicles, #1)    Initiate (The Unfinished Song, #1)    Night Marchers (Night Marchers, #1)

Det här är vad vi lyckades skrapa ihop den här veckan. En trevlig blandning med allt från paranormal romance till historical fiction. Någon ev dem som fångar ert intresse? :) 


// Agnes & Frida

4 kommentarer:

  1. Känner inte igen några av dem, men som alltid är omslagen jättefina :) Var hittar ni alla böcker? ;)

    SvaraRadera
  2. Kika gärna in på min blogg och se min bookhaul! :)

    SvaraRadera
  3. SV: Jaha, jag har inte lagt märke till "Reads also enjoyed" xD Men jag ska kolla där. Okej, gör du så ^^

    SvaraRadera
  4. The unfinished song - Initiate har ett jättegulligt omslag tycker jag.

    Svar till Agnes: Kaloriräkningen tyckte jag var väldigt fiffig. Först fattade jag inte vad alla siffror stod för men sen när man gjorde det så fattade man hur sjuk i huvudet Lia är. Håller med att man själv blir lite paranoid. Hehe, jag kollade faktiskt på hur många kalorier min youghurt innehöll morgonen efter att jag börjat läsa boken.

    SvaraRadera