2012-05-01

Lite fler tävlingstips! :)

Agnes tipsade om en tävling medan jag var borta och nu har jag hittat två tre till som jag bara måste dela med mig av :D




Hos Eli kan man vinna min absoluta favoritbok - Jellicoe Road - på svenska. Det får ni bara inte missa! Klicka här för mer information. Tävlingen avslutas den 14 maj. 





Hos Johanna och Mathilda på Bokgläntan kan du tävla om Eld, uppföljaren till Cirkeln, och boken Vanja och Ville. Själv är jag med och tävlar om Eld och jag tycker ni ska klicka er in här för att delta själva nu direkt :) Tävlingen avslutas den 17 maj. 










Hos Bokrygg kan du just nu tävla om böckerna En sån där vidrig bok där mamman dör och Hermelinen. Det tycker jag inte att ni ska missa! Klicka här för mer information. Tävlingen avslutas den 10 maj. 






// Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar