2012-05-18

Den nionde boken...

Den nionde boken trillade äntligen ner i brevlådan idag! Kom visserligen lite sådär på efterkälken, men jag är såklart glad ändå. Som ni ser blev det alltså I ljuset av din skugga, fjärde delen i Wicked Lovely-serien (Mer än ögat ser) (skrolla ner lite i länken så hittar ni beskrivningen) av Melissa Marr. Har sagt det en gång tidigare, men kan lika gärna säga det igen - det kommer en recensioner på de tre tidigare böckerna i serien, men det blir troligtvis i samband med recensionen av denna :)


Och nu till det lite sorgliga jag berättade om i mitt tidigare inlägg. Egentligen beställde jag tio böcker och den tionde - alltså den jag ville ha mest av alla böckerna jag beställde (givetvis!) - var Insurgent, av Veronica Roth. Först, blev det en till synes oändlig väntan på att boken skulle släppas... När den äntligen gjorde det och jag lyckats bestämma mig för vilka andra böcker jag skulle välja tog den givetvis slut. Då blev det ännu mer väntan... När jag sedan fick ett underbart meddelande om att den fanns igen - klick, jag ska ha den! 
Några dagar senare - "Vi måste tyvärr meddela att nedanstående boken inte kommer att levereras till dig då den är tillfälligt slut hos vår leverantör". Min kommentar på detta: Bläää!
Nåja, den kommer garanterat följa med vid nästa beställning, men allvarligt talat känns det surt för det var den boken jag såg mest fram emot att få läsa "/

//Agnes

1 kommentar: