2012-08-21

En vinnare är korad...

... och gissa vem det blev!? :O

Okej, jag tar det från början.
Minns ni kanske den här novelltävlingen som jag tipsade om i våras? - En novelltävling som ungdomar.se i samarbete med Bonnier Carlsen anordnat där temat var Döden. Vinsten var en biljett till Bokmässan i Göteborg och skrivcoachning av författarna Linda Belanner och Fredrik Persson och ett härligt bokpaket samt att novellen blir publicerad på både ungdomar.se och Bonnier Carlsens hemsidor (hur bra?!). Kunde självklart inte låta bli att skicka in ett eget bidrag och sen har det blivit en låång nervös väntan.

Igår korades vinnaren.
Jag fick en hjärtattack.
Jag fick ett skrattanfall i en halvtimme.
För gissa vad - jag Vann! :D 

Om någon är intresserad av att läsa novellen hittar ni den Här :)

//Agnes

18 kommentarer:

  1. Åh grattis! Ska läsa den nu! :D

    SvaraRadera
  2. Wow! Grattis! Och vilket bra pris också! Biljett till bokmässan och skrivcoaching är inget jag skulle tacka nej till. Läste novellen och tycker att den håller mycket hög klass. Verkligen imponerande! Lycka till med din bok!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS GRATTIS GRATTIS! Ska läsa den omedelbart. :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska bara tillägga: Jisses, vad bra du skriver!

      Radera
  4. Stort grattis! Förstår att du vann, din novell var otroligt bra. :D

    SvaraRadera
  5. Grattis! läste just novellen och den var verkligen bra skriven

    SvaraRadera
  6. OMG GRATTIS!!! Fan vad kul! :D Jag ska gå och läsa den DIREKT!

    SvaraRadera
  7. Vad roligt, STORT GRATTIS till dig! :D Novellen är riktigt bra!

    SvaraRadera
  8. Grattis! :D Jättekul! Ska läsa novellen nu :)

    SvaraRadera
  9. Wow vilken grej! Jättestort grattis till dig! :D

    SvaraRadera
  10. Wow, vad häftigt! Grattis! :D
    Läste såklart novellen och kan bara säga att jag verkligen förstår varför du vann. Den är otroligt vackert skriven och den lämnar en verkligen inte oberörd!

    SvaraRadera
  11. Grattis!!! Jag läste novellen och den var jättebra, vacker och obehaglig och väldigt bra skriven. :)

    SvaraRadera
  12. Grattis, vad kul! :)

    SvaraRadera
  13. Jag läste din novell och den var jättebra! Riktigt obehagligt och sög sig fast, ville inte släppa... Grattisgrattisgrattis till dig! :D

    SvaraRadera