2012-01-20

Friday Founds (1)

Förra veckan började Emma och Zozzo på Bokzoem med "Friday Founds" och vi tyckte att det var en väldigt rolig idé så vi tänkte prova på det vi också. :) Friday Founds går ut på att man skriver ner böcker som man vill läsa och hittat den senaste veckan. Om du vill ha mer info om boken är det bara att klicka på bilden så kommer du till bokens goodreadssida. :)

Fury  Illegal   Fall for Anything


Looking for Alibrandi    Possession (Possession, #1)   Awaken (Awaken, #1)

PineLight     Ember (Ember #1)      Everlost (Skinjacker, #1)

Out in Blue (Return to Sanctuary, #1)   Ashfall (Ashfall, #1)


Har ni läst någon av dessa? Ni får gärna berätta vad ni tyckte i så fall :)


// Frida & Agnes

5 kommentarer:

  1. Vad kul att ni också börjat med detta!:D

    Jag har inte hört talas om någon av dem förutom "Fall For Anything" som jag verkligen vill läsa!:) //Zozzo

    SvaraRadera
  2. Verkar vara en hög med intressanta böcker!
    Kanske får börja med "Friday Founds" jag också ;)

    SvaraRadera
  3. Sv: Jo, tyckte att Crossed var ganska så mycket bättre än Matched, och mycket pga det var Ky's bok :D

    SvaraRadera
  4. SV: Precis! Samma här, Under The Never Sky är den jag bästa jag hittade under veckan, tror jag ;)

    SvaraRadera