2012-01-09

Skräcknovelltävling - avslutad!

Jag hoppas ni minns tävlingen hos BonnierCarlsen, som jag skrivit om några gånger. Den har nu hur som helst äntligen avslutats! Det var ju meningen att den redan skulle ha avgjorts innan jul, men på grund av att de fick så många bra noveller ville de skjuta på det så att de skulle få läsa alla riktigt noga innan de bestämde sig för fem finalister... Och jag kan knappt fatta att jag blev en av dem! :D Blev så sjukt glad när jag fick meddelandet idag och vet inte riktigt var jag ska bli av nu.


Måste få lov att säga grattis! till vinnaren som hittar ni HÄR och där finns även en liten länk där ni hittar den vinnande novellen :) Och de novellerna som gick till final (inklusive min då, hihi) kommer att publiceras på Ungdomar.se någon gång nästa vecka så kika gärna in och läs och tyck till! :)


//Agnes

1 kommentar: